Etiketter

søndag den 25. september 2011

Weekend status!

Lyngby weekend.
Idag vågnede jeg op til noget meget lækkert vejr solen skinede og det var dejlig varmt. Jeg har læst  lidt og senere tog mig og min søster til lyngby hvor vi var på loppemarked. Det var ikke noget specielt (denne her gang) så vi var der kun i  omkring et kvarter. Så gik vi lige i magasin og købte en dejlig lækker æblemost. På vej hjem cyklede vi forbi Bagsværd sø  hvor vi drak og solede os.  Igår spillede både mig og Clara fodbold kamp mod værløse og vi vandt 4-0. Så var jeg med Clara i Lyngby hvor vi kiggede på fødselsdags ønsker til hende. Jeg købte en "sennepsgul" trøje fra Monki og en fødselsdags gave jeg ikke kan vise her på bloggen hehe:)
Nu vil jeg lige sætte nogen billeder ind og så vil jeg se Borgen!:)


Knus Signe.(Forsat god weekend)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hygge?