Etiketter

lørdag den 29. oktober 2011

Dejlige Lørdage!

Fodbold, venner og kage!
(Meget typisk...) 

Jeg er lige kommet hjem fra fodbold det var lidt vådt så man blev dejlig græsset ind!Indtil videre tror jeg at min lørdag vil se sådan her ud men man ved jo aldrig hvad der kan ske!
Lige nu skal jeg lige have læst lidt da vi i vores klasse har noget der hedder læsekontrakt!
Så skal jeg hygge med søde Caroline. Vi skal nok tage nogen billeder og snakke og lave sjove og underlige ting som jeg altid gør når jeg er sammen med Caroline!:D
I løbet af weekenden vil der nok også komme billede + opskrift af en god kage. Da jeg har tænkt mig at bage til klassen.
Så måske kommer der nogle billeder ind hvis mig og Caro får taget nogen gode fotos!!!
  Forsat god weekend.  
Knus Signe

Ingen kommentarer: