Etiketter

torsdag den 6. oktober 2011

Lynlås hårbøjle!

Lynlås hårbøjle!
For meget lang tid siden var jeg i Glitter, hvor jeg fandt en fantastisk hårbøjle.
Jeg fik den aldrig købt, så for lidt siden prøvede jeg at lave en selv. Det gjorde jeg.  Selvom jeg aldrig rigtig går med hårbøjler, er jeg stadig meget glad for den! :D
Her kommer et billed og en lille guide:
 
Guide:
Jeg startede med at købe en hårbøjle i H&M denne kostede omkring 20 kr.
Så fandt jeg nogle lynlåse derhjemme. Hvis du ikke har det kan det købes i stofbutikker til ingen penge. Jeg har brugt en grå og halvdelen af en sort!;)
Jeg fandt de lynlåse jeg skulle bruge frem og lynede dem op!
Så foldede jeg dem som jeg ville have dem.
Og limede dem sammen med en lim pistol
Til sidst satte jeg dem fast på hårbøjlen med ståltrad! 
Det tog ingen tid... 

Ingen kommentarer: