Etiketter

onsdag den 28. december 2011

Julens gaver
Lige for tiden er Clara ikke hjemme så det er mig (Signe) der laver posts!:)
Vi har dansk stil for til efter ferien men jeg synes det er så svært at få sig selv til at skrive på den når man har så meget andet at lave!!
Underligt nok elsker jeg at skrive om sorg og død lidt ligesom gysere og måske lidt krimier...
Så det gør det lidt sjovere for mig at skrive stilen eftersom det bare skal handle om nogen temaer fx kærlighed, jalousi, venskab, genarationskøften, og som man sagtens kan få ind i en lidt uhyggelig historie! :D
Her kommer nogen billeder af nogen af de gaver jeg fik juleaften:
1000 tak til de søde mennesker der har hivet mig gaver! 10hi:D

Armbånd fra  Boga-smykker

Lækre vinter løbetight som jeg allerede har taget i brug

VIRKELIG! Lækker blød, dejlig varm trøje fra Monki. Den er udsolgt alle vegne men det var heldigt at min farmor altid er så tidligt ude at købe gaver! :)  

Dejlig varmt strikket pandebånd. hjemmestrikket.

Super fed gave fra mine søskende! Så nu har jeg få et et til hul i øret:)

De her vanter er fra Monki og er overraskende varme. Der er nemlig flis indeni. De koster omkring de 100 kr.

Skønne spiningsringe til min efterhånden ret store samling! :)

Marimekko pudebetræk! :) Overvejer lidt at bytte det til rødt hvad synes i ? 

 Helt normalt Sengesæt i blåt som skal byttes til sort eller hvidt?

Gavekort til Monki :) Fantastidsk dejlig butik :D
Collage fra Clara med billeder af mig og hende! <3

Computer sleeve til min nye computer så det er dejligt! :) Jeg fik den af skønne Clara! :)
 .
Meget flot mørkerød neglelak fra søde Caroline. Som har denne blog: Carolines blog. 


 

Ingen kommentarer: