Etiketter

fredag den 27. januar 2012

Jeg elsker billeder!!!

                                   
Her er nogle billeder af nogen billeder som hænger på mit værelse! :)
Jeg elsker billeder, og jeg elsker at tage billeder...
Jeg har efterhånden ret mange billeder på mit værelse både store og små.
I 2009 var jeg i Kenya, Tanzania og Zanzibar sammen med min familie.
Det er den fedeste ferie, nogensinde!!
Så der er nogen billeder fra den ferie, nogen billeder af nogen prof. fotografer, billeder af venner, billeder af mig som lille.
 Her er nogen billeder, nogen gange er der måske lidt blitz i vejen, men det var der ikke rigtigt noget at gøre ved...

Søde drenge på vej til skole i Tanzania
Hygge med søde børn i Arusha
Udsnit fra en collage med min familie:)


Dejligt!
Din mor! Mig (Signe) som lille.


Udsnit fra collage af mig og min familie.


Jeg elsker at danse og har altid gjort det! Tykke lille mig...

Opslagstavle

Opslagstavle

Nuttet billede af Tim Christensen



Forskellige seje billeder

Forskellige seje billeder

Pynt på min dør,  ved ikke lige hvor kønt der er men...

Klassebillede, sangtekster og ren hygge! :)


Seje og søde børn vi mødte i bjergene omkring Arusha. Billedet er ret stort!

Solsikke...

Nuttet

Collage med billeder af mig og Clara! <3

..... 

Nuttet, Nuttet, Nuttet

Wow, jeg blev årets trøster på vores fodboldhold! "Stolt" :)

Elefanter fra vores safari

Livsglæde!, I Afrikas bjerge
!Dør! 
Knus Signe

Ingen kommentarer: