Etiketter

søndag den 15. januar 2012

Ugen's sang
Ugen's sang er: Heavy in your arms med Florence and the Machine
Den er ugens sang bla. fordi at det er en super fed musikvideo og fordi at det er en smuk tekst og bare en rigtig rigtig god sang.
Bandet:
Florence and the machine består af sangerinden Florence og en række varierende Backing-musikere som til sammen udgør the Machine
Bandet blev hurtigt meget populært.
Debutalbummet Lungs kom på gaden den 6. Juli og blev rost til skyerne af den engelske presse. Albummet toppede på en andenplads på den engelske albumhitliste, kun overgået af  Michael Jackson.
Bandet har også lavet albummet: Ceremonials :)
Håber at i kan lide den!

8 kommentarer:

Cille sagde ...

Åh! Jeg elsker Florence and the Machine!

Clara og Signe sagde ...

Ja det er super fedt!:)

Cille sagde ...

Især 'Shake it out'..... Men Florence har jo en gudestemme, så det er der jo ikke noget at sige til :)

kig forbi
vitalucille.blogspot.com

Clara og Signe sagde ...

Præcis...
-Lige mine ord!!

Jeg har allerede tjekket din blog, den er virkelig god!! Er fast læser nu!:D

Thekkes sagde ...

Dejligt at høre, at du/I følger min blog - kan dog ikke se det. Måske der er sket en fejl?

http://thereselykke.blogspot.com/

Clara og Signe sagde ...

Ja der er nok sket en fejl...
Har prøvet igen nu:)

ANNEMETTE sagde ...

Hej Clara og Signe. Rigtig sød blog I har, elsker forresten Florence and the Machine. Tak for jeres dejlige kommentar inde på min blog. Er lige blevet fast læser. Kisses.

www.annemetteannemette.blogspot.com

Clara og Signe sagde ...

Tak skal du have! det var så lidt den er rigtig god! og ja de er fantastiske! :)