Etiketter

fredag den 20. april 2012

Indlæg skrevet af: Clara 
Hej igen... Så blev det endelig weekend tid,
og så har jeg huset for mig selv så det bliver meget hygeligt. :)
I aften står den på ren hygge med familien (min mor er lige kommet hjem fra USA)
og imorgen skal jeg til danseopvisning i Farum Arena.
og så imorgen aften skal vi sove med vores søde veninde Katrine <3
Jeg har efterhånden fået skrabet (købt) tøj og tilbehør, som jeg synes i skal se.
Kjole fra H&M til 80 kr. med noget mystisk gennemsigtigt noget i "Toppen"
(jeg ved godt at billederne måske ikke lige er fantastiske, men det giver da en lille ide om hvordan det ser ud.)


og så en arvesag.. ved ikke lige om jeg kommer til at bruge den,
men jeg synes den skulle komme med alligevel.

 ja jeg har nu siddet med det her i rigtig lang tid og det vil bare ikke vende om.
så jeg håber det går. men det er vidst denne her kjole til ca. 180 kr. tror jeg.
og den er meget rar.

Blusen har i vist set. og selerne kostede 5 kr. i en genbrugsbutik i Ebeltoft.

Håber i har en rigtig fed fredag aften
vi ses, Knus
(Signe) og Clara <3




Ingen kommentarer: