Etiketter

onsdag den 2. maj 2012

Lidt om livet for tiden, og new in :)

Indlæg skrevet af: Signe

Denne uge bliver en rigtig dejlig uge, der er rigtig meget jeg skal nå. I går var jeg hele dagen på slottet(vores ungdomsklub).Vi hyggede bare, solede os i det her lækre vejr, spillede fodbold, spillede tennis, tog lækre billeder. Det er lang ti siden jeg har lavet et "New in" indlæg, så her kommer de ting som i nok ikke har set før, som jeg har købt i løbet af det sidste stykke tid.



Fundet i genbrug 

Simpel t-shirt fra Lefties

Fra Pull and bear

Har købt denne for at give mit outfit lidt farve eftersom de desværre for det meste bliver lidt sorte...


Elsker denne kjole, fra Monki 

Som i nok kan se :) Er denne fra H&M



Lækker detalje på brystet


Og igen i siden...

Dejlig strikcardigan


HYG JER!

Ingen kommentarer: