Etiketter

lørdag den 18. februar 2012

18022012
København er og bliver en dejlig storby, især når man vender hjem med poserne fulde:) Specielt hvis man kommer nogle sidegader væk fra Strøget, er der mange hyggelige og anderledes forretninger.
Jeg var igår i KBH med min mor og søster, og vi havde en super hyggelig dag! Her er nogle af vores køb.


Bukser fra Cheap Monday, Top fra Weekday





Strik fra Episode, Nederdel og Top fra Weekday 
+ Hat fra Weekday (50 kr.)                    

Computertaske købt brugt

Strik også købt brugt

Disse søde gamle æsker fandt jeg til ingen penge i Antikforretning

Strik fra Episode, Nederdel og Top fra Weekday

Håber I får en fortsat god weekend/ferie!

2 kommentarer:

Caroline Claire sagde ...

Fed nederdel smukke!
Det var også sådan en jeg ønskede mig! :)

Caroline Claire sagde ...

Fed nederdel.
Bestilte den også på en hjemmeside for nogle dage siden!<3<3<3