Etiketter

tirsdag den 14. februar 2012

Kreativt indlæg:
Goddag igensi!
det er så skøøøønt at have vinterferie :D
Har engentlig ikke lavet så meget. men det er bare rigtig dejligt :D
Her er lidt billeder og noget tekst, fra hvad jeg har lavet i ferien:
 I går var jeg på klubben og der var ikke lige sååå
meget at lave og jeg skal snart indrette mit "nye" værelse  så jeg lavede denne her lidt sjove ting! :D ups... hvis i har nogle fede møbler eller et eller andet fedt så må i meget gerne skrive det + et billede da jeg meget gerne vil have lidt inspiration! :D
knus Clara

..... og så i går var jeg hjemme hos min søsters bedsteveninde Freja og hendes lillebror Magnus
og de lavede sådan nogle vildt fede napolionshappe SLUP!!!! :D

      ...... Ellers har jeg været ude og shoppe men der kommer billeder af der jeg købre lidt senere :D
sagde også jeg ville lave en "how to do it yourself" men det har jeg ikke lige kunnet komme til fordi jeg ikke har haft tingene men elllers må i lige kigge på indlægget der står rimelig præcist hvordan man gør! :D
VI SES fortsat god ferie folkens! :=)


Ingen kommentarer: